AvalehtAutodÜlevaade: 2024 Volvo XC60 Black Edition

Ülevaade: 2024 Volvo XC60 Black Edition

Kui ostate luksuslikku kompaktmaasturit, on teil õnne. Turg on ujumas suurepäraste näidetega, mis ulatuvad populaarsetest mudelitest, mida on kõikjal teie kohalikus Whole Foodsi parklas nähtud, kuni haruldaste isenditeni, kes lendavad radari all ja lõpetades treenimata silmadega. Mõni karjub luksust, mõni sosistab seda lihtsalt. Volvo XC60 kuulub viimase alla. Volvost on alati õhkunud vaikset tüüpi suursugusust, mida on julgustanud vaikus ja minimalism. See on teema, mis tänu Geely ja tema partnerite investeeringute hiidlainele on seda Rootsi kaubamärki selle kaasaegse taastumise ajal hästi teeninud.

2024. aasta uus on Black Edition, mis lisab täpselt selle, mida nimi endas kätkeb. Mustad elemendid kaunistavad nii välis- kui ka sisemust, alates 21-tollistest ratastest, iluvõrest ja märgistusest kuni salongi istmete ja detailideni. Oonüksi must värv annab XC60-le musta värvi, mis on Volvo puhul haruldane. Tavaliselt on need tuntud oma konservatiivsete ja minimalistlike omaduste poolest, kuid me peame tunnistama, et see varjukülg on ääretult veetlev.

Märkimisväärne on see, et Volvo lõpetab oma pistikühendusega hübriid- ja elektrimudelite nimetamisel termini „Recharge” kasutamise, kuna nüüd on tulemas uute EX-mudelite laine. Seega kasutab see XC60 pistikhübriid endiselt T8 AWD jõuülekannet, mis tähendab 2,0-liitrist turbolaaduriga neljasilindrit, mis on ühendatud 8-käigulise automaatkäigukasti ja 143-hobujõulise elektrimootoriga, mis toodavad kokku 455 hobujõudu ja 523 naela pöördemomenti. XC60 kiirendab 0–100 km/h 4,8 sekundiga.

Kuigi selle laadija ei toeta kiirlaadimist, saab akut laadida kodus 1. ja 2. taseme laadijate kaudu. Volvo tsiteerib ainult elektrisõidukite sõiduulatust 58 km ja meie tegelik testimine andis meile 55 km, mis on peaaegu väitele lähedal. Kiirendus on kiire, kuid selle suur võimsus 455 hj on petlik, kuna see on kõigi nelja ratta kokkusõit mõlema veorežiimi kaudu, kuid see ei taba maad korraga. Sellisena ei tundu XC60 T8 nii kiire kui Macan Turbo või GLC 43 AMG. See sõidab ka jäigemalt kui kaks viimast ning ei neela nii tõhusalt madala ja keskmise kiirusega lööke. Kere rullumine on samuti tugevalt nähtav, näidates seda suurema kiirusega kurvides hellitades palju kõhnust. See ei ole kindlasti sportlik ega jõudlusega tuunitud maastur – Polestar Engineeredil on selle jaoks kohandatud terve osakond.

LOE  McLaren austab Ayrton Sennat oma Vormel 1 autot ajalooliste värvilahendustega

Pigem hiilgab XC60 rahulikuma tempoga, kui mootor saab seiskuda ja hingata ning samal ajal kui akud saavad võimu üle võtta ja meeskonda maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks sildistada. Just siin tundub, et XC60 tundub poleeritud, õrn ja seda väärt, kui tagaküljel olevad märgid sellest juba märku ei anna. See kannab neid nagu sõjaväepaelad.

See teise põlvkonna XC60 on olnud meiega alates 2018. aastast, kuid sisekujundus on ajaproovile edukalt vastu pidanud ja muutuval maastikul püsinud. Isegi praegu tundub see värske ja kaasaegne oma minimalistlike näpunäidete ja segamatute pindadega. Paks nahast rool on haarde all pehme ja pehme ning me naudime selle ergonoomikat ja klõpsamist läbi läikivate nupupaneelide. Keskele paigaldatud puuteekraan on suur ja hõlpsasti kasutatav tänu Androidi liidesele ja Google’i-põhisele funktsionaalsusele – saate seda kasutada nagu Google Home’i seadet auto mistahes parameetrite muutmiseks.

Keskkonsool on ideaalse kujuga ja kontuuriga maksimaalse hoiustamiseks. Seal on isegi libistatav kate, mis varjab teie kaupu, kui olete ettevaatlik läbi klaasi piiluvate varaste suhtes. Ja sellest rääkides, kirss peal: Orreforsi kristalllüliti, peen noogutus selle Rootsi päritolule ja edukam mäng luksusliku lisandiga kui BMW iX-i mõnevõrra pretensioonikas klaasist lülitusseade.

On laitmatu jätta tähelepanuta Volvole selle Saksa kolleegid, mis kõik pakuvad oma märgitud hinna eest mõnevõrra rohkem kaubamärgi prestiiži ja jõudlust. Kuid XC60 paistab silma nii ergonoomika kui ka funktsionaalsuse poolest ning on kenasti vananenud nii välis- kui ka sisekujunduses. Eeldame, et täielikult elektriline variant tuuakse turule varsti pärast seda, kui EX90 ja EX30 lõpuks klientideni jõuavad, kuid praegu on XC60 ahvatlev, kuid sageli tähelepanuta jäetud alternatiiv luksusmaasturite ruumis.


Mudel: 2024 Volvo XC60 Black Edition T8 AWD
Värvi tüüp: Oonüks must
Baashind: 83 950 dollarit
Testitud hind: 83 950 dollarit
Pikkus/laius/kõrgus (mm): 4708 / 1902 / 1651
Mootor: 2,0-liitrine neljasilindriline turboülelaaduriga
Hobujõud: 455 kombineeritud hj
Pöördemoment: 523 kombineeritud naela-jalga
Edasikandumine: 8-käiguline automaat
Mootori ja ajami konfiguratsioon: Esimootor, elektrimootorid, AWD
Väidetav ainult elektriline tootevalik: 58 km

LOE  Kuidas valmistada oma auto ette talvehooajaks: 8 praktilist näpunäidet

SEOTUD ARTIKLID

Jäta kommentaar

Please enter your comment!
Please enter your name here

Enim loetud