Restomode on kõikjal ja see on võib-olla parim väljendus klassikalisest disainist ja uuest tehnikast. Viimane on KALMAR Automotive, mis tarnis just oma esimese 7-97 USA-sse. The KALMAR 7-97 Classic on nüüd saadaval ka juhtiva kollektsionääride autospetsialisti Canepa juures Californias. KALMAR Automotive on seotud eritellimusel autotööstuse komisjonitasudega ja 7-97 on täpselt see, mis põhineb 993-põhisel C1-l koos doonorauto kupee kestaga, mis saavad kasu doonor 911 vihmaveerennide eemaldamisest. Uuesti konstrueeritud tekikate koos KALMAR Automotive’i liimklaasi lahendusega vähendab tõste-, tõmbe- ja tuulemüra.
7-97, mis on loodud austust avaldama 1970. aastate Porsche 911 ST-le, kasutab baasina õhkjahutusega 964 või 993 põlvkonda 911, mis on praegu saadaval kolmes erinevas keretüübis – kupee, kabriolett või targa – pluss RS- R. Iga 7-97 saab täielikult kohandada nii seest kui väljast. Lisaks on igal 7-97-l kerged süsinikkiust kerepaneelid, elektriline kliimaseade ja roolivõimendi.
Kaal on KALMAR 7-97 märksõna, tagaveolisena kaalub see ligi 1150 kg. (2500 naela) ja C1 nelikveoga on veidi alla 1215 kg. (2675 naela) valmis koos konditsioneeri ja hi-fi süsteemiga. Soovi korral on saadaval ka kergemad versioonid. 7-97 C1 saabumisega kaasneb partnerlus KALMAR Automotive ja Kanepkoos asutaja Bruce Canepaga.
Selle tipptasemel Triple 4 spetsifikatsiooni juhib 4,0-liitrine mootor, mis toodab 401 hobujõudu ja 426 Nm pöördemomenti. Peenemate tehniliste detailide hulka kuuluvad 997 GT3 4,0-liitrine väntvõll, drive-by-wire individuaalsed gaasihoovad, mehaanilised tõstukid, täiustatud heitgaasisüsteem koos kahe õlijahutiga ja Motec M150 ECU (OBDII liidesega) ja eritellimusel valmistatud õhufiltrisüsteem on edasised esiletõstmised. Muude detailide hulka kuuluvad adaptiivne aktiivvedrustus, mitme hoovaga tagasild, kuuekäiguline käigukast, ülikerge liitiumaku ja kerged kolmeosalised poolitatud veljed. Lisavarustuses on veojõukontrollisüsteem koos Sport-režiimi funktsioonidega ning kerge keraamiline pidurisüsteem ja esisilla tõstesüsteem.
Sees karjub see minevikku, kuid on varustatud kaasaegsete mugavustega. Täisnahast interjöör koos toetavate Recaro sportistmete ja valikuliste kahe turvapatjaga ning kaasaegsed mugavusfunktsioonid, nagu kaugjuhtimispuldiga kesklukk, peidetud Bluetooth-helisüsteem ja vihmatundlikud klaasipuhastid, on standardvarustuses. Isegi auto võti on loodud spetsiaalselt KALMAR Automotive jaoks, kuna sellel on nupud esipagasiruumi ja tagateki kaane avamiseks ja sulgemiseks. See elektrooniline nn nördinud versioon on täpselt selline, nagu see, mis leiti kõige uuemast Porsche 911-st.
KALMAR Automotive ehitab kalendriaasta jooksul kuni 12 7-97 autot, hinnad sõltuvad spetsifikatsioonist.
Canepa Group hakkab tegutsema KALMAR Automotive’i ainsa esindajana Põhja-Ameerikas, samal ajal kui tal on edasimüüjad kogu Euroopas ja Aasias.