Jaguar-Land Rover on otsustanud oma tootmislepingut Magna Steyriga mitte uuendada, kuna kavatseb 2025. aastal üleminekut “masspreemium” kaubamärgilt luksuslike elektriautode tootjaks. See on viimane originaalseadmete tootja, mis loobub Magna Steyrist, mis nüüd laiendab oma tootmist. otsida uusi kliente teistele ülemaailmsetele autotootjatele.
Jaguar-Land Rover teatas oma lepingulise tootmislepingu sõlmimisest Magna Steyriga – Kanada Magna Internationali Austria tootmisharuga – 2015. aastal. Alates 2017. aastast on Magna vastutanud kahe Jaguari mudeli, sealhulgas põlemismootoriga E-Pace ja I tootmise eest. -Pace EV.
19. juunil investoritega peetud kõne ajal avalikustas Jaguar plaanid lõpetada viie „nullkasumi” mudeli, sealhulgas kahe ülalnimetatud maasturi tootmine, kuna see muutub butiiklikumaks, täielikult elektriliseks kaubamärgiks. See teade kordab Jaguari eelmise aasta märtsis jagatud uudiseid, et ta töötab selle nimel, et loobuda kogu ICE-sõidukite tootmisest enne uut algust üliluksusliku BEV-brändina.
Jaguari leping Magna Steyriga lõpeb tänavu detsembris ja arvestades autotootja hiljutisi ühiseid plaane, otsustati seda mitte pikendada. See samm on viimane rida kliente, kes lõpetavad lepingud Austria tootmisüksusega, millel on palju koosteliine, mis varsti avatakse.
Jaguar lõpetab elektrisõidukite tootmise enne brändi taassündi 2025. aastal
Tänane uudis on Jaguari äristrateegia viimane nihe, kuna ettevõte keskendub järgmisel aastal elektrisõidukitele, lubades oma tootmishoonetes silmapiiril vähemalt kolme uut täiselektrilist mudelit.
Autotootja lõpetas oma XE- ja XF-sedaanide ning F-Type’i sportautode tootmise möödunud aasta mais ning teeb sama ka E-Pace’i ja I-Pace’i linnamaasturitega enne aasta lõppu.
Aeguv tootmisleping võib Magna Steyril veelgi rohkem tööd puududa, sest Fisker jättis Austria tehase juba pärast seda, kui Ameerika autotootja juunis pankrotiavalduse esitas.
Seda rajatist kasutati ka Fusilier linnamaasturi INEOSe BEV-versiooni ehitamiseks, kuid klient teatas eelmisel kuul selle sõiduki arendamise ja tootmise edasilükkamisest.
Magna Steyr monteerib praegu G-klassi linnamaasturit Mercedes-Benzile, BMW Z4 roadsterile ja Toyota Suprale. Nagu me juba mais teatasime, peab lepinguline tootja arutelusid mitme Hiina originaalseadmete tootjaga, et korvata oma kahanevat kliendibaasi.
See võib olla tark strateegia, kuna EL kehtestas hiljuti Hiina elektrisõidukite impordile suured tollimaksud, nii et need autotootjad püüavad lokaliseerida BEV-de tootmist Euroopas ja Grazi tehas pakuks kogenud rajatist, mis on valmis tööle.
Pärast Magnaga tootmisest loobumist ehitab Jaguar Halewoodi tehases oma uue elektrisõidukite sarja. Kolm uut mudelit on ringlenud kui “uuesti kujundatud moodsad luksuslikud Jaguarid”, millest esimene on neljaukseline elektriline GT, mis on ehitatud autotootja ainulaadsele JEA platvormile.
Me ei tea uuest Jaguar EV-sarjast enne lokaliseeritud tootmist palju muud, kuid need peaksid olema üsna luksuslikud ja sellest tulenevalt üsna kallid, kuna autotootja brändib end sarnaselt Maseratiga eksklusiivsemaks tippklassi kaubamärgiks.
RIP I-Pace.