Veyron kirjutas ümber superautode reeglistiku ja pani aluse hüperautode žanrile, mis tänapäeval tohutult õitseb. Bugatti lõi uue piiri sellele, mida autotehnika suudab teha, kui see on viidud piirini, kuid aastate jooksul on ka valemit muudetud. Chiron lükkas seda eetost veelgi kaugemale, kuid nüüd on Tourbillion julge samm hüperautomaastiku muutmise suunas sarnaselt Veyroniga. See ei ole ümbertöödeldud Chiron, vaid auto Fabergé muna, mille tagaküljele on kinnitatud rakettmootor. Bugatti oleks võinud Chironi ümber teha, kuid selle asemel läks puhtalt lehelt. Tourbillon on täiesti uus ja see hõlmab ka selle võlumist tohutult võimsa V16 mootoriga.
Eelmistel Bugatti autodel oli W16 ja see oli turboülelaaduriga ümber ehitatud auto isikupäraga. Kuid koos Tourbillonon täiesti uus 8,3-liitrine vabalthingav V16 mootor, mis on valmistatud Cosworthi abiga, samas kui elektrilisel abisüsteemil on vähemalt kolm elektrimootorit, sealhulgas kahe elektrimootoriga e-telg ja üks elektrimootor, mis on paigaldatud taha. telg. Üheskoos toodab Tourbillon 1800 hj, 1000 hj ainult sisepõlemismootorist ja 800 hj elektrimootorist.
Seega on see uus Bugatti ühelt poolt EV, millel on ainuüksi elektrimootoritest rohkem kui paljudel superautodel, kuid koos selle eepilise mootoriga saab sellest lihtsalt maanteesõiduks mõeldud rakett. Kiirus on 276 miili tunnis ja selleks on vaja spetsiaalset võtit, kuid hämmastav on see, et selle eritellimusel valmistatud Michelin Pilot Sport Cup 2 rehvid on samuti võimelised nii suurele jõule vastu pidama. Sellel on ka uus šassii ja uus kerge esisild koos kahe sõltumatu mootoriga, sealhulgas kahe inverteriga, mis mahub samasse paketiruumi, mis oli saadaval Chironis. Bugatti on vaatamata keerukale hübriidjõuallikale suutnud Tourbilloni kaalu hämmastavalt kontrolli all hoida.
Sellegipoolest on Tourbillionis palju enamat kui lihtsalt toores jõud, kuna nimi on võetud kellassepatraditsioonist, mis keskendub käsitööle. Bugatti on hoidunud digitaalsest maailmast analoogse välimuse pärast ja see meeldib tema miljardärist klientidele. Keskne osa on näidikuplokk, mis on projekteeritud ja ehitatud Šveitsi kellasseppade teadmistega.
See sisaldab enam kui 600 osa ja on valmistatud titaanist ja vääriskividest, nagu safiir ja rubiin. Isegi luustikuga kobar kaalub vaid 700 g. Erinevalt teistest autodest on see ka paigale fikseeritud, kuna rooli äär pöörleb selle ümber. Seega on Tourbilloni juhtidel takistusteta vaade oma mõõteriistadele, sõltumata roolinurgast, kuna kodarad ulatuvad ümber näidikuploki tagaosa.
Seal on ekraan, mis on peidetud, et mitte häirida interjööri loodud hiilgavalt analoogset õhkkonda. Isegi keskmine lülitusseade järgib Tourbillioni eetost, mis seisneb paljastamises, kusjuures keerukad tööd on nähtavad. Bugatti on suutnud säilitada sõidukogemuse puhtuse ka fikseeritud istmete ja reguleeritavate pedaalidega. Isegi helisüsteem ei ole sama, mis tavaautodel, vaid sellel on eksootilisem kergem, mille uksepaneelidel ja kogu autos on ergutid, et kasutada kõlaritena olemasolevaid salongipaneele.
Tourbillion on siis midagi enamat kui lihtsalt täistöötatud hüperauto, mis kummardab ainult kiirust, kuna see lisab ka luksust ja oma nimele vastavat meisterlikkust. Erinevalt Chironist valmistatakse tema klientide jaoks käsitsi ainult 250 näidet, kuid enamikust neist on juba räägitud, hoolimata selle kopsakast 3,9 miljoni dollari suurusest hinnasildist. Hüperautode osas on Bugatti Tourbillion aga midagi ainulaadset.