Oleme näinud mõningaid eritellimusel valminud Aston Martini autosid, kuid see auto tõstab veelgi edetabelisse terava kujunduse ja loomulikult manuaalse kasutamisega. See on V12 Aston Martin, mille spetsifikatsioonid on tellinud ei keegi muu kui Aston Martin Aramco vormel-1 meeskonna piloot Fernando Alonso. Seega on see ülimalt eksklusiivne, rajale keskendunud, maantee-õiguslike Extreme Valiant eriväljaanne, mis on välja töötatud Aston Martini eriteenuse Q abil. Kui teile aga see, mida näete, meeldib, võite hankida ka ühe neist vapustavatest koletistest, mida toodetakse kogu maailmas ja mille esimesed tarned algavad 2024. aasta neljandas kvartalis. Jah, see näeb välja nagu varasemad eritellimusel valmistatud Aston Martini autod, nagu Valor, on. Valiant on sisuliselt isiklik tellimus Fernando Alonsolt Aston Martin Valouri kerge, ekstreemsema versiooni eest.
Aston Martin Aramco vormel-1 meeskonna piloot Fernando Alonso ütles: “Valour oli Aston Martini 110. aastapäeva suurejooneline tähistamine ja see pani mind looma ekstreemsemat, võidusõiduautodest inspireeritud versiooni, mis keskendus rajale, pakkudes samal ajal põnevat sõitu. tee. Valiant on sündinud minu kirest piiril sõitmise vastu ja mulle on meeldinud teha tihedat koostööd Q by Aston Martini meeskonnaga nii disaini kui ka tehniliste kirjelduste osas ning usun, et oleme loonud meistriteose.
Oma sõnale truuks on Valiant täiesti homologeeritud võidusõiduauto maantee jaoks, mis on eksootiliste materjalidega läbi imbunud. Loomulikult on kõneaineks siin kahe turbolaaduriga 5,2-liitrine V12 mootor – mis arendab nüüd 745 hj ja 753 Nm pöördemomenti – ja kuuekäiguline manuaalkäigukast. Valiantil on ka standardvarustuses süsinikkeraamilised pidurid, mille mõõtmed on 410 mm x 38 mm ees ja 360 mm x 32 mm taga.
Kaalu vähendamine on olnud siinkohal põhiplaaniks 3D-prinditud tagumise alamraamiga, mis säästab 3 kg ilma jäikuse vähenemiseta, ning magneesiumist pöördemomendi toru, mis vähendab massi auto keskpunktis 8,6 kg. Vaadake lähemalt ja näete kergeid 21-tollisi magneesiumrattaid – 275/35 esi- ja 325/30 tagarehvidega, mis vähendavad kaalu veelgi 14 kg võrra. Saate isegi autospordiga seotud liitiumioonaku, mis säästab 11,5 kg.
Samuti on uus vedrustus, mis hõlmab Multimatic Adaptive Spool Valve (ASV) amortisaatorite paigaldamist ning eelseadistatud sõidurežiime – Sport, Sport+ ja Track.
Interjöör on silutud, täpselt nagu võidusõiduauto sõitja sooviks paljastatud satiinviimistlusega süsinikkiust ja kerge polstriga. Valiant saab ka uue täiesti ümmarguse rooliratta, mille läbimõõt on õhem ja kodarad on ilma lülititeta, et tagada intuitiivne tunne ja häirida.
Armas puudutus, mis demonstreerib selle auto analoogset olemust, on säilinud ülekandetunnelis oleva läbilõike kaudu, mis paljastab kuuekäigulise käigukasti tagumise käigukasti. Rajal kasutamiseks mõeldud Valiantil on standardvarustuses sisseehitatud poolpuur koos eritellimusel kaunistatud Recaro Podium istmetega.
Muidugi on ka eritellimusel valmistatud uksepaneele, millel on kaalu vähendamiseks kujundatud võrkpaneelid ja kergest kangast uksevabastustõmbed.
Isegi välisilme on sepistatud paljude keeruliste detailidega, sealhulgas iseloomulik Kammi saba ja ülestõstetud teki kaas, mille ülaosas on fikseeritud tiib. Fikseeritud ühes tükis klapitaga tagaküljel on hingedega tagumine ekraanipaneel, mis võimaldab juurdepääsu võistluskiivrite ja võistlusriietuse pakiruumile.
Tagantjärele mõeldes võib öelda, et Valiant on üks viimaseid maanteel sõitjaid koos analoog-V12-ga, mis ulgub, samas kui F1-piloodi unistuste spetsifikatsioon on kirsiks mõnusa tordi peal.