Ilumaailm on pidevas muutumises, kus trendid tulevad ja lähevad sama kiirelt kui aastaaegade vaheldumine. Siin on värske ülevaade 2024. aasta ilutrendidest, mis on vallutanud nii rahvusvahelised lavad kui ka leidnud oma tee Eesti naiste südamesse.
Nahk kui prioriteet – Glow-up efekt
Globaalne ilutrend keskendub sel aastal rohkem kui kunagi varem loomuliku ilu esiletõstmisele. Külluslikult särav ja niisutatud nahk on saanud prioriteediks. Nahahooldustooted, mis tõstavad esile naha loomulikku sära, on tõusuteel. Eestis on samuti järjest populaarsemad C-vitamiini ja hüaluroonhappega rikastatud seerumid, mis aitavad saavutada “sära seestpoolt” efekti.
Minimalistlik meik – Vähem on rohkem
Eestis ja maailmas jätkub minimalistliku meigi trend. Loomulik välimus on muutunud soovitud standardiks, kus rõhutatakse tervet ja hoolitsetud nahka. Õhulised jumestuskreemid ja kerged toonivad niisutajad on asendanud raske jumestuse. See suundumus toetab ka liikumist naha tervise eest hoolitsemisel, mitte ainult selle katmisel.
Metallik silmad ja säravad huuled
Kuigi üldine meigistiil on minimalistlik, siis silmameik on saanud ruumi katsetamiseks. Rahvusvaheliselt on fookuses metalliktoonides lauvärvid, mis lisavad pilgule sügavust ja särtsu. Ka Eestis on see trend leidnud oma austajad, eriti erilistel puhkudel, kus säravad silmad ja läikivad huuled tõmbavad tähelepanu.
Julged kulmud – Loovus ja isikupära
Kulmud on sel hooajal jätkuvalt tähelepanu keskpunktis. Ülemaailmselt on levinud trend julgete, vormitud kulmude suunas, mis rõhutavad inimese loomulikku ilu. Samuti näeme Eestis aina enam inimesi, kes kasutavad kulmuvärvi ja geeli, et saavutada puhas ja hästi vormitud kulmude look. Kulmude lamineerimine on muutunud populaarseks protseduuriks ka siinsetes ilusalongides.
Looduslikud koostisosad ja keskkonnasõbralik ilu
Jätkusuutlikkus ja keskkonnasõbralikkus on üha enam osa nii rahvusvahelistest kui ka Eesti ilutrendidest. Looduslikud, vegan ja julmusevabad ilutooted on muutunud paljudele tarbijatele eelistuseks. Eestis on mitmed kohalikud brändid, nagu näiteks LUMI ja TurBliss, viinud oma tooted kooskõlla nende väärtustega, pakkudes puhtaid ja keskkonnasõbralikke valikuid.
Patsid ja loomulikud lokid – Vabadus ja mitmekesisus
Juuksehoolduses on see aasta tõstnud esile loomuliku tekstuuri ja vabaduse oma juustega eksperimenteerida. Patsid, punutised ja loomulikud lokid on olnud suur trend rahvusvahelistel moeüritustel ja ka Eestis. Siinsetes salongides pakutakse palju uusi võimalusi, kuidas hooldada ja kujundada lokkis või lainelisi juukseid nii, et need püsiksid kaunid ja terved.
Eesti väikebrändide tõus
Kui vaadata Eesti ilumaailma trende, siis on selge, et kohalikud väikebrändid hakkavad saama üha rohkem tähelepanu. Näeme, et inimesed otsivad unikaalseid tooteid, mis ei ole massiturul kättesaadavad. Paljud Eesti iluettevõtted pakuvad käsitsi valmistatud ja looduslikke tooteid, mis on tõusmas nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasemel.
Uued ilutrendid näitavad, et maailm liigub jätkuvalt loodusliku ilu ja jätkusuutlikkuse suunas, kus fookus on tervislikul, loomulikul ja individuaalsel ilul. Eestis peegelduvad need rahvusvahelised trendid samuti, kuid kohalikku iluareeni ilmestavad ka kodumaised väikebrändid ja oma unikaalsed ilueelistused. Milline trend sind kõige rohkem kõnetab?