Bentley on tuntud oma W12 mootori poolest, kuid nende kahe turboga V8 on aastate jooksul jõudnud enamikku mudelitest. Nüüd on aga aeg anda sellele jõuallikale väärikas hüvastijätt enne, kui järgmist peatükki avatakse. Enne kui hübriidne V8 turule tuleb, on Edition 8 olnud sobiv hüvastijätt sellele jõuallikale Põhja-Ameerika turul.
Continental GT, Continental GTC ja Flying Spur ‘Edition 8’ on saadaval ainult Põhja-Ameerikas, ning need autod on varustatud paljude Mulliner Personal Commissioning valikuvõimalustega. Edition 8 mudelite silmapaistvamad omadused hõlmavad musta joone erivarustust välispindadel, 22-tolliseid rattaid, millel on kas 5- või 10-kodaraga disain, Comfort Specification istmeid, Bentley pöörlevat ekraani ja kontrastsete õmblustega sisekujundust.
Muud silmapaistvad omadused hõlmavad isetasanduvaid rattaembleeme, LED-tervitusvalgusteid ja poleeritud, inseneritöötlusega „ehtedisaini“ kütusekatet. Edition 8 tähistus on nähtav Continental GT ja Continental GTC mudelite poritiival, samas kui Flying Spur mudelil on märk D-posti peal. Interjööris leidub Edition 8 motiivi istmete tagakülgedel tikitud emblemide ja lävepakkudele graveeritud kujul.
See mootor on olnud äärmiselt edukas ja jääb hetkel elama Bentaygas, samas kui Continental ja Flying Spur saavad esmalt uue elektrifitseeritud hübriidmootori.
Alates 4,0-liitrise V8 mootori tutvustamisest 2012. aastal on toodetud rohkem kui 53 000 V8 jõuallikaga Continental GT, GTC ja Flying Spur mudelit, igaüks neist valmistatud käsitsi Bentley Dream Factory’s Crewes, Inglismaal.
Sarnasel moel on kaheksasilindriline mootor olnud brändi lahutamatu osa alates esimesest L-seeria V8 mootori tutvustamisest S2 mudelis 1959. aastal, mille võimsus oli 180 hj, samas kui tänapäeva praeguse põlvkonna V8 toodab kolm korda suuremat võimsust kolmandiku töömahuga.