Kuigi me arvame, et Jeep on vastupidavate linnamaasturite tootja, mille keskmes on maastikuvõimekus, on Wagoneer S elektriajastusse jõudes brändi jaoks nihe. Wagoneer S on Jeepi esimene täissuuruses elektriline maastur ja sellel on palju funktsioone, et võistelda konkurentidega. Rääkides sellest, võimekatest linnamaasturitest täiselektrilises ruumis puudust ei ole, kuid Wagoneer S püüdis rahvahulgast erineda. Stiili poolest on see aga klanitud ja kindlasti kõige radikaalsem Jeep üldse. See on kompaktsem kui Grand Cherokee, samas kui 7-piluline iluvõre läbib suure muutuse, kuna sellel ei ole sisselaskeavasid, kuid sellel on valgustuselemendid. Kaasne iluvõre valgustab nüüd sõidukile lähenedes vaatevälja.
Ülejäänud disain on elegantsem ja kergelt kaldus iluvõrega. Vahepeal on Jeep Wagoneer S Launch Editionil mustad aktsendid koos 20-tolliste Gloss Black velgedega, samuti Gloss Black ja tume neutraalsed hallid väliselemendid. Sees on ekraanipilt, mille armatuurlaud on kaunistatud paljude ekraanidega, sealhulgas üks kaasreisija jaoks. Mõned muud detailid hõlmavad ristmetallist dekoratiivseid aplikatsioone, veinipunase õmblemisega lameda põhjaga rooliratast ja uut Cabo vinüülist antimikroobset pinnakatet, mis muudab sõiduki puhtana hoidmise lihtsamaks. Ühtlasi on see Jeepi kaubamärgi jaoks esimene elektroonsete uksevabastusega auto.
Launch Editionil on ka kohandatav LED-valgustus päeva-/öiste seadistustega, lisaks aktiivne, otsene ümbritseva valgustus kuni 64 valitava värviga koos kahe klaasiga panoraamkatuseluukiga. Jeep ütleb, et see on ainus BEV, millel on standardsed soojendusega ja eksklusiivsed standardventileeritavad tagaistmed. Lõpuks on ka kohandatud McIntoshi 19 kõlariga helisüsteem. Jeep on mõnel pinnal lisanud säästlikkust ka mittenahast sünteetilise materjaliga. Tavalisel 12,3-tollisel keskekraanil on uusim teabe- ja meelelahutussüsteem ja ekraan on teravam.
Jeep Wagoneer S on varustatud tõhusa 400-voldise 100-kilovatt-tunnise akuga, mis võimaldab omanikel sõidukit laadida. Laadimisajad lähevad 23 minutiga 20%-lt 80%-le (alalisvoolu kiirlaadijaga) ning Launch Edition sisaldab Ka 48-amprine 2. taseme kodulaadija. Jeepi puhul tuleb aga näha, kui hea see maastikul on, samas kui sellel on Selec-Terrain veojõuhaldussüsteem. Sellegipoolest on see maanteele mõeldud džiip, mis hõlmab veenvalt elektriajastut, samas kui selle hind on 71 995 dollarit. Nagu varem mainitud, on sellel segmendil juba sellised nagu Tesla Model Y, Genesis GV70 ja Cadillac Lyriq.